Zapisz się do newslettera

2 złote dla Zwierzaka

Opublikowano w 3 maja 2013 przez admin

„2 zł dla Zwierzaka” to akcja promocyjna depozytów i pożyczek gotówkowych BOŚ Banku, której celem było zwiększenie świadomości o zagrożeniach czyhających na niektóre gatunki polskich zwierząt. Od każdej pozyskanej eko.lokaty i eko.pożyczki Bank naliczał pulę po 2 zł na rzecz zwierzęcia i parku, który zyska największą sympatię internautów. W konkury stanęli: Orzeł przedni (grający główną rolę w spocie TV), Łoś, Ryś, Morświn, Foka szara i Niedźwiedź brunatny. Ostatecznie cała odłożona kwota została przekazana na rzecz łosia z Biebrzańskiego Parku Narodowego.

Tytuł: 2 złote dla Zwierzaka

Hasło: Z korzyścią dla Ciebie i świata, w którym żyjesz.

Inicjator: BOŚ Bank, Fundacja BOŚ

Produkcja: BOŚ Bank, Walk Creative, ENA Sp. z o.o.

Zasięg kampanii: ogólnopolski

Czas trwania kampanii: sierpień – listopad 2012

Cykliczność: kampanie produktowe z wątkiem pro-eko były realizowane już w latach ubiegłych, cdn.

Użyte media: TV, CityINFOtv, internet, VOD

Ciekawostka >> W ostatnich dniach akcji oddawano nawet po kilka tysięcy głosów w ciągu doby. W ogólnopolskim głosowaniu wzięło udział łącznie aż 180 tysięcy osób.

Szczegółowe informacje na temat kampanii: http://zwierzaki.bosbank.pl/

Pokaz Społecznej Super Mocy jest realizowany przez Fundację Wspierania Organizacji Pozarządowych „Umbrella” i współfinansowany ze środków Samorządu Województwa Dolnośląskiego.

 



Powrót do Aktualności →