Czad usypia czujność
Opublikowano w 20 lipca 2013 przez admin
Co roku dochodzi w Polsce do kilku tysięcy zaczadzeń, w tym kilkudziesięciu ze skutkiem śmiertelnym. Tak jak niewyczuwalny, niezauważalny jest czad , tak autorzy kampanii w nie nachalny, ale skuteczny sposób, chcieli wpłynąć na postrzeganie problemu. Ich celem było uświadomienie społeczeństwu , jakie zagrożenia dla zdrowia płyną w związku
z uwalnianiem się tlenku węgla oraz edukacja, jak skutecznie przeciwdziałać zagrożeniu. Kampania jest wpisana w szerszą strategię działań Straży Pożarnej „Nie! Dla czadu”. Jej spoiwem jest strona internetowa – http://www.czadusypia.pl., na której znajdują się informacje i na temat czadu i możliwości przeciwdziałania zaczadzeniu.
Tytuł: Czad usypia czujność
Hasło: Czad usypia czujność. Obudź świadomość.
Inicjator: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
Produkcja: Ambasada Brand Communications, MediaOn, Post Meridian Productions, a także: Adam Rosiak, Magdalena Kieblesz; w kampanii wykorzystano utwory Janiny Porazińskiej oraz melodię tradycyjną
Zasięg kampanii: ogólnopolski
Czas trwania kampanii: od lutego 2012
Użyte media: prasa, radio, internet
Więcej informacji na temat kampanii: http://www.czadusypia.pl
Pokaz Społecznej Super Mocy jest realizowany przez Fundację Wspierania Organizacji Pozarządowych „Umbrella” i współfinansowany ze środków Samorządu Województwa Dolnośląskiego.
Powrót do Aktualności →