Zapisz się do newslettera
IMPROVE-grafika

IMPROVE – bezpłatne narzędzie do badania kompetencji wolontariuszy

Opublikowano w 13 listopada 2014 przez admin

Wszystkie organizacje pozarządowe i instytucje współpracujące z wolontariuszami zachęcamy do skorzystania z interaktywnego narzędzia Improve, dzięki któremu zarządzanie wolontariatem stanie się łatwiejsze, satysfakcja wolontariuszy z podejmowanych działań będzie większa a wolontariat w Waszych organizacjach – bardziej profesjonalny!

Wdrożenie narzędzia IMPROVE pozwoli na:

  • zgromadzenie danych dotyczących wolontariuszy w jednym miejscu
  • dostęp do danych wolontariuszy z każdego miejsca z dostępem do internetu
  • świadome zaplanowanie planu rozwoju wolontariusza w organizacji
  • wzrost jakości i skuteczności działań podejmowanych przez wolontariuszy

Dzięki wdrożeniu narzędzia IMPROVE wolontariusze:

  • zyskają możliwość dokonania samooceny
  • poznają swoje mocne i słabe strony
  • zrealizują program wolontariatu odpowiadający na ich potrzeby i oczekiwania
  • będą mieli możliwość rozwoju wskazanych przez nich kompetencji
  • dostaną rozbudowaną informację zwrotną na temat swoich działań

Wejdź na stronę www.improve.org.pl, obejrzyj krótki film instruktażowy, zarejestruj swoją organizację i sprawdź, jak w praktyce działa narzędzie!

Organizacje działające na terenie Dolnego Śląska zapraszamy także na szkolenia z zakresu stosowania narzędzia w praktyce. Informacje o najbliższych szkoleniach dostępne są na stronie www.improve.org.pl w zakładce AKTUALNOŚCI.

Zadanie sfinansowano ze środków budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego.

 



Powrót do Aktualności →