Zapisz się do newslettera

Najtrudniejsze zadanie

Opublikowano w 20 lipca 2013 przez admin

Jak odnaleźć 1 osobę wśród kilkudziesięciu milionów? Stworzona w tym celu gra internetowa pt. „Najtrudniejsze zadanie”, pozwala wcielić się graczowi w rolę osoby prowadzącej poszukiwania. Zadaniem internauty jest odnalezienie zaginionego wśród 38 milionów osób, dysponując wyłącznie jej rysopisem. Gra pozwala docenić pracę tych, którzy na co dzień zajmują się poszukiwaniem, a także daje możliwość wparcia ich działań poprzez przekazanie 1 proc. na rzecz Fundacji ITAKA.

Tytuł i hasło: Najtrudniejsze zadanie

Inicjator: Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych

Produkcja: Fundacja ITAKA, BBDO, Proximity Poland

Zasięg kampanii: ogólnopolski

Czas trwania kampanii: marzec – kwiecień 2013

Cykliczność: to była 1.edycja kampanii

Użyte media: internet, radio, prasa, telewizja

Ciekawostka >> budżet: 0 zł!

Więcej informacji na temat kampanii: http://najtrudniejszezadanie.pl/

Pokaz Społecznej Super Mocy jest realizowany przez Fundację Wspierania Organizacji Pozarządowych „Umbrella” i współfinansowany ze środków Samorządu Województwa Dolnośląskiego.

 



Powrót do Aktualności →