Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Pomaganie to sztuka. Kto wspiera Brave Kids 201

Opublikowano w 5 lipca 2016 przez admin

Tak, jak dla artysty niezbędna jest pasja oraz kreatywne środki wyrazu, tak dla przedsiębiorcy ważne jest nieustanne podnoszenie kompetencji, poszerzanie horyzontów. Co jeszcze łączy rozwijające się firmy z działalnością artystyczną? Oczywiście – jest nim projekt Brave Kids 2016.


Ruszyła siódma edycja projektu Brave Kids, który powstał z myślą o młodych entuzjastach sztuk pięknych. Miasta, takie jak Wrocław czy Warszawa stały się dla dzieci z najróżniejszych zakątków kuli ziemskiej kulturalnymi centrami artystycznego świata. Ideą Brave Kids jest stworzenie okazji tak do tworzenia sztuki, jak i poznania rówieśników o podobnych pasjach. Cały projekt skupia się na warsztatach, które umożliwiają ekspresję artystyczną oraz czerpanie z doświadczeń dzieci z innych krajów. Warsztaty Brave Kids są wyjątkowe – propagując zasadę „Dzieci uczą dzieci”, pozwalają każdemu z uczestników, bez względu na wiek, wcielić się w rolę nauczyciela oraz z pomocą instruktorów artystycznych przekazywać swoje umiejętności innym uczestnikom.
Tegoroczna edycja projektu została wzbogacona o projekt Brave Youth, w ramach którego młodzież biorąca udział w poprzednich edycjach zaproszona zostanie do Obornik Śląskich na osobny cykl warsztatów doskonalących.
Inicjatywa Brave Kids w głównej mierze opiera się na wsparciu ze strony wiodących przedsiębiorstw, które przyłączając się do tej wyjątkowej akcji społecznej, dają wyraz swojego zaangażowania i odpowiedzialności za rozwój społeczeństwa.
– Przedsiębiorstwa zwracają uwagę na całokształt własnych działań, włączając w politykę rozwoju firmy także wspieranie inicjatyw z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Choć do najczęściej wspomaganych dziedzin należy działalność charytatywna oraz ochrona środowiska, niezmiernie cieszymy się z tego, iż w tym roku udało nam się dołączyć także do inicjatywy, która pozwala dzieciom rozwijać swoje pasje, ucząc je jednocześnie zrozumienia i tolerancji – mówi Paweł Kocemba, dyrektor sprzedaży i marketingu marki RIGIPS, jednego ze sponsorów tegorocznej edycji Festiwalu Brave Kids.
Obejmując patronatem projekt, marka RIGIPS zobowiązała się przekazać 1 grosz od każdej sprzedanej płyty gipsowo-kartonowych na poczet wydarzenia. Tym samym do akcji dołączyli również dystrybutorzy. Wsparcie udzielone Brave Kids stanie się wspólnym sukcesem nie tylko samej firmy, ale i wszystkich jej partnerów handlowych.
– Choć Brave Kids odbywa się już po raz siódmy, podczas każdej edycji nie udałoby nam się zadbać odpowiednio o uczestników projektu, gdyby nie wparcie sponsorów – mówi Aleksandra Ośko z warszawskiego biura Brave Kids oraz prezes Fundacji Świat na Wyciągnięcie Ręki. – Dzięki zasileniu naszego budżetu poprzez akcje, takie jak przekazanie części środków ze sprzedaży produktów przez  RIGIPS, możemy w pełni rozwinąć skrzydła i zaoferować młodym artystom jak największe możliwości doskonalenia swoich umiejętności i, co za tym idzie, niesamowite wspomnienia oraz możliwość realizowania swoich artystycznych pasji – dodaje.
Projekt Brave Kids trwa do 14.07.2016.  Bieżące informacje można znaleźć na bravekids.eu i rigips.pl

 



Powrót do Aktualności →