Przegląd najlepszych kampanii społecznych – już w środę 26.czerwca! Nie przegap!
Opublikowano w 19 czerwca 2013 przez admin
POKAZ SPOŁECZNEJ SUPER MOCY – czyli przegląd najlepszych polskich kampanii społecznych – GOŚCIE SPECJALNI OFFLINE I ONLINE – środa 26. czerwca 2013 r., Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Joliot-Curie 15, start godz. 17:00 – WSTĘP WOLNY – ZAPRASZAMY!
Mafia dla Psa, Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi, Autyzm wprowadza zmysły w błąd, Rak’n’Roll Records, Język polski jest ą-ę, Legalna kultura oraz wiele innych – kampanie, które poruszały Polaków w ostatnim czasie (research od stycznia 2012 do kwietnia 2013). Miliony wyświetleń na YouTube, setki tysięcy lajków, szerów i komentarzy w social media. W każdej z nich najważniejsze było jedno – ludzie. My rozmawiamy z tymi, którzy odpowiedzialni są za pomysł i realizację kampanii. Jak rodzą się takie pomysły? Jak idee przekładać na słowa i obrazy? Czy kampania społeczna zawsze powinna łamać schematy?
M.in. na te pytania będziemy poszukiwali odpowiedzi podczas POKAZU SPOŁECZNEJ SUPER MOCY, czyli przeglądu najlepszych polskich kampanii społecznych – już 26. czerwca 2013 r.
Dyskusję z publicznością oraz gośćmi online i offline poprowadzą Tomek Kudła i Bartek Idzikowski z bloga studiumprzypadku.com oraz Kasia Demitrewicz z Wrocławskiego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych SEKTOR3.
KOGO ZAPROSILIŚMY?
OFFLINE – obecny z nami w auli:
★ Marek Dorobisz – dyrektor departamentu kreacji w Lemon Sky – agencji interaktywnej 2012 roku, związany z branżą reklamy od ponad 13 lat. Podzieli się swoim bogatym doświadczeniem w ATL oraz zintegrowanej komunikacji strategiczno-kreatywnej i pracy z NGO’sami.
ONLINE:
★ Jacek Maciejewski – Dyrektor Kreatywny H-Warsaw, pracował dla polskich i międzynarodowych marek. Współautor kampanii Fundacji Rak’n’Roll
★ Magdalena Ciereszko – PR Manager w 180heartebats + JUNG v. MATT – agencji, która stworzyła startupową platformę Rak’n’Roll Records
★ Łukasz Kościuczuk – kierownik Działu Promocji i Fundraisingu Fundacji SYNAPSIS
★ Jarosław Lipszyc – Prezes fundacji Nowoczesna Polska
oraz
★ Marta Skotnicka – Koordynatorka projektu „Przyszłość prawa autorskiego”
★ Kinga Jakubowska – prezes Fundacji Legalna Kultura, realizującej kampanię Legalna Kultura
★ Tomasz Dławichowski – Partner & Managing Director Timecode
CZYLI OSOBY ODPOWIEDZIALNE ZA KAMPANIE:
DOŁĄCZ DO WYDARZENIA NA FACEBOOKU: https://www.facebook.com/events/542548325808079/
WYWIADY Z GOŚĆMI SPECJALNYMI PREMIERY: http://www.youtube.com/watch?v=FD3Vwb4pnLE&list=PLOAgwHiPewya1pZ75-aVFZPtGEPY1woYv
„Pokaz Społecznej Super Mocy” jest częścią projektu o tej samej nazwie, realizowanego przez Fundację Wspierania Organizacji Pozarządowych „Umbrella”, współfinansowanego ze środków Samorządu Województwa Dolnośląskiego.
Partnerzy Przeglądu: Hala Stulecia, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Kino Nowe Horyzonty.
Patroni medialni: TVP Wrocław, Radio Wrocław, Gazeta Wrocławska, Słowo Wrocławian, iTVwro, a także portal kampaniespoleczne.pl
WSTĘP BEZPŁATNY!
Powrót do Aktualności →