Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility


Zapisz się do newslettera
grafika strona SEKTOR3

Startujemy z „Hand in Hand” 2020!

Opublikowano w 10 września 2020 przez Ula Bandurowska

Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych „Sektor 3” wspólnie z wrocławskim Centrum Hewlett Packard Enterprise, zapraszają po raz kolejny już na bezpłatne szkolenia dla reprezentantów NGO.

W tej edycji dzięki wsparciu Partnerów inicjatywy, przygotowaliśmy dla Państwa wspaniałe portfolio aż 13 warsztatów, których tematyka skupia się na przydatnych umiejętnościach i narzędziach do pracy w środowisku wirtualnym:
— Podstawy zarządzania projektami (21/09)
— Efektywne wykorzystanie spotkań online (22/09)
— Pierwsza strona internetowa na WordPressie (24/09)
— Zdalne przywództwo – jak skutecznie zarządzać wirtualnym zespołem (29/09)
— Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych (6/10)
— Uwierzyli i opowiedzieli niesamowitą historię, czyli moc narracji w content marketingu (7/10)
— Wprowadzenie do programu Power BI Desktop (8/10)
— Zespół/klient/partner w pracy odległość (15/10)
— Narzędzia ułatwiające prowadzenie organizacji na odległość (19/10)
— Podstawy cyberbezpieczeństwa – wybrane zagadnienia (20/10)
— Ergonomia pracy oraz podstawy pierwszej pomocy w czasie pandemii (21/10)
— Fake News – jak nie dać się zmanipulowac i być wiarygodnym? (22/10)
–  Mindfulness – eksploracja uważności (26/10)

Szkolenia poprowadzą eksperci z lokalnych firm i organizacji: CodersCrew, Direct Communication, Hewlett Packard Enterprise, IBM, Infor, John Weston Group, Mondelēz Polska, Schaeffler oraz Smith+Nephew.

Więcej informacji o szkoleniach oraz rejestracja bezpośrednio na stronie www.handinhand.wroclaw.pl. Serdecznie zapraszamy do zapisów!

W związku z ograniczoną ilością miejsc na szkoleniach, prosimy o delegowanie po maksymalnie 2 reprezentantów danego NGO. Obowiązywać będzie kolejność zgłoszeń. Przypominamy, że udział we wszystkich w/w szkoleniach jest bezpłatny.

updated grafika na strone Sektor 3



Powrót do Aktualności →