Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

SZKOLENIE: Komunikacja z otoczeniem

Opublikowano w 26 listopada 2015 przez admin

Termin: 9.12.2015 r. godz. 9.30-16.00 (środa)

Uczestnicy: przedstawiciele organizacji pozarządowych z siedzibą we Wrocławiu (ich członkowie, pracownicy, wolontariusze) lub osoby planujące założyć organizację pozarządową, zamieszkałe we Wrocławiu (w pierwszej kolejności będą kwalifikowani przedstawiciele organizacji pozarządowych).

Zapisy poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego (do dnia 02.12.2015 r.) dostępnego na stronie: https://docs.google.com/a/sektor3.wroclaw.pl/spreadsheet/viewform?formkey=dEJNd1NRcGlvdl9FcFFnbWMzdThpUUE6MQ#gid=0

Program szkolenia:
Część pierwsza: Komunikacja z otoczeniem
1. Narzędzia PR służące budowaniu pozytywnych relacji z otoczeniem.
2. Określanie grupy docelowej, czyli do kogo mówimy. Profilowanie komunikatów w zależności od grupy docelowej.
3. Marka organizacji – jak ją tworzyć i skutecznie komunikować na zewnątrz.
4. Słowne opakowanie marki. Tworzenie przykuwających uwagę haseł i nazw.

Część druga: Komunikacja z mediami:
1. Specyfika pracy mediów – jak pracują i myślą dziennikarze, jakich informacji potrzebują i na kiedy (cykle wydawnicze, deadline)
2. Inicjacja – jak rozpocząć współpracę z dziennikarzami
3. Metody komunikacji z mediami – co się sprawdza, a czego unikać. Podtrzymywanie  relacji.
4. Przygotowanie informacji prasowej
5. Wywiady:  od pomysłu do realizacji – jak zainteresować dziennikarzy działaniami organizacji; jak przygotować się do rozmowy i jak rozmawiać

Prowadzący: Katarzyna Bielińska
Od ponad 14 lat związana z pracą w mediach, zarówno ogólnopolskich jak i lokalnych (m.in. Gazeta Wyborcza, Wprost, Kariera, City Magazine). Ma kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu i koordynowaniu działań promocyjnych dla różnych firm i instytucji. Współpracuje z agencjami reklamowymi w zakresie tworzenia strategii marketingowych, przygotowania tekstów promocyjnych, reklamowych i artykułów kontekstowych. Autorka strategii promocji największego w Polsce festiwalu literackiego Port Wrocław, obejmującej szeroko zakrojoną obecność imprezy w mediach ogólnopolskich i lokalnych. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji z mediami, tworzenia profesjonalnego wizerunku organizacji i public relations w internecie. Certyfikowana trenerka, absolwentka Akademii Trenerów Biznesu LAB Laboratorium Skutecznych Szkoleniowców.



Powrót do Aktualności →