Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Szkolenie: Redagowanie tekstów promocyjnych

Opublikowano w 27 marca 2015 przez admin

Termin: 16 (13:30-20.00) i 17 kwietnia (9.30-16.30) 2015 r. (czwartek-piątek)
szkolenie dwudniowe!
Zapisy poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego (do dnia 07.04.2015 r.)

Uczestnicy: przedstawiciele organizacji pozarządowych z siedzibą we Wrocławiu (ich członkowie, pracownicy, wolontariusze) lub osoby planujące założyć organizację pozarządową, zamieszkałe we Wrocławiu (w pierwszej kolejności będą kwalifikowani przedstawiciele organizacji pozarządowych).

Program szkolenia:

Przygotowanie i redakcja treści promocyjnych na ulotki/plakaty i inne wydawnictwa
• Piszemy tekst, który trafia w sedno – zasady skutecznego copywritingu
• Tworzenie przykuwających uwagę haseł i treści
• Język i styl informacji – redakcja pod kątem określonej grupy docelowej
• Identyfikacja wizualna organizacji – podstawowe zasady dotyczące tworzenia materiałów graficznych (czcionka, kolorystyka, logo)
• Praktyczny warsztat tworzenia materiałów promocyjnych

Przygotowanie materiałów dla mediów i do internetu
• Przygotowanie informacji prasowej, która zainteresuje media: tytuł, lead, treść, styl. Warsztaty praktyczne
• Przygotowanie materiałów specjalnych – teczki prasowe, zaproszenia na wydarzenia
• Webwriting – zasady pisania do internetu: jak przykuć i utrzymać uwagę odbiorcy na stronie WWW organizacji.
• Redakcja profilu na Facebooku – tworzenie spójnego i atrakcyjnego profilu. organizacji: kto, jak często, o czym, w jakim stylu. Warsztaty praktyczne
• Metody reagowania na niekorzystne komentarze i informacje w internecie.

Prowadzący: Katarzyna Bielińska-Kuniszewska
Od ponad 13 lat związana z pracą w mediach, zarówno ogólnopolskich jak i lokalnych (m.in. Gazeta Wyborcza, Wprost, Kariera, City Magazine). Wieloletnia redaktorka miesięczników specjalistycznych oraz portali internetowych.  Autorka strategii promocji największego w Polsce festiwalu literackiego.  Copywriter – współpracuje z agencjami reklamowymi i PR w zakresie tworzenia tekstów i informacji prasowych. Praktyk internetowych kampanii PR. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu dziennikarstwa, public relations, komunikacji z mediami i budowania wizerunku w Internecie. Wykładowca z zakresu tematyki reklamy i manipulacji w mediach.  Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego (kierunki: filozofia i kulturoznawstwo). Certyfikowana trenerka, absolwentka Akademii Trenerów Biznesu LAB Laboratorium Skutecznych Szkoleniowców.



Powrót do Aktualności →