Zamień głodne dzieciństwo na Godne Dzieciństwo
Opublikowano w 25 lipca 2013 przez admin
Nadawcy kampanii chcą pokazać kontrast między potrzebami klientów a potrzebami niedożywionych dzieci i zachęcić tych pierwszych do wysłania smsa, z którego dochód wspiera działalność PCK. W ramach akcji w salonach T-mobile pojawiły się makiety talerzy z rosołem, a w sklepach Monnari zestawu z kotletem mielonym, ziemniakami i surówką. W akcji biorą udział także Villeroy&Boch, Body Shop i Tous. W akcji wzięli udział także Villeroy&Boch, Body Shop i Tous.
Tytuł i hasło: Zamień głodne dzieciństwo na Godne Dzieciństwo
Inicjator: Polski Czerwony Krzyż
Produkcja: Polski Czerwony Krzyż, Saatchi & Saatchi
Zasięg kampanii: ogólnopolski
Czas trwania kampanii: październik – grudzień 2012
Cykliczność: od 2001 r. PCK prowadzi program „Godne Dzieciństwo”, w ramach której co roku prowadzi kampanię
Użyte media: TV, radio, prasa, internet, social media, billboardy
Więcej informacji na temat kampanii: http://www.godnedziecinstwo.pl/
Pokaz Społecznej Super Mocy jest realizowany przez Fundację Wspierania Organizacji Pozarządowych „Umbrella” i współfinansowany ze środków Samorządu Województwa Dolnośląskiego.
Powrót do Aktualności →