Zapisz się do newslettera

Zamień głodne dzieciństwo na Godne Dzieciństwo

Opublikowano w 25 lipca 2013 przez admin

Zamień głodne dzieciństwo na godne

Nadawcy kampanii chcą pokazać kontrast między potrzebami klientów a potrzebami niedożywionych dzieci i zachęcić tych pierwszych do wysłania smsa, z którego dochód wspiera działalność PCK. W ramach akcji w salonach T-mobile pojawiły się makiety talerzy z rosołem, a w sklepach Monnari zestawu z kotletem mielonym, ziemniakami i surówką. W akcji biorą udział także Villeroy&Boch, Body Shop i Tous. W akcji wzięli udział także Villeroy&Boch, Body Shop i Tous.

Tytuł i hasło: Zamień głodne dzieciństwo na Godne Dzieciństwo

Inicjator: Polski Czerwony Krzyż

Produkcja: Polski Czerwony Krzyż,  Saatchi & Saatchi

Zasięg kampanii: ogólnopolski

Czas trwania kampanii: październik – grudzień 2012

Cykliczność: od 2001 r. PCK prowadzi program „Godne Dzieciństwo”, w ramach której co roku prowadzi kampanię

Użyte media: TV, radio, prasa, internet, social media, billboardy

Więcej informacji na temat kampanii: http://www.godnedziecinstwo.pl/

Pokaz Społecznej Super Mocy jest realizowany przez Fundację Wspierania Organizacji Pozarządowych „Umbrella” i współfinansowany ze środków Samorządu Województwa Dolnośląskiego.



Powrót do Aktualności →