IMPROVE – bezpłatne narzędzie do badania kompetencji wolontariuszy
Opublikowano w 13 listopada 2014 przez admin
Wszystkie organizacje pozarządowe i instytucje współpracujące z wolontariuszami zachęcamy do skorzystania z interaktywnego narzędzia Improve, dzięki któremu zarządzanie wolontariatem stanie się łatwiejsze, satysfakcja wolontariuszy z podejmowanych działań będzie większa a wolontariat w Waszych organizacjach – bardziej profesjonalny!
Wdrożenie narzędzia IMPROVE pozwoli na:
- zgromadzenie danych dotyczących wolontariuszy w jednym miejscu
- dostęp do danych wolontariuszy z każdego miejsca z dostępem do internetu
- świadome zaplanowanie planu rozwoju wolontariusza w organizacji
- wzrost jakości i skuteczności działań podejmowanych przez wolontariuszy
Dzięki wdrożeniu narzędzia IMPROVE wolontariusze:
- zyskają możliwość dokonania samooceny
- poznają swoje mocne i słabe strony
- zrealizują program wolontariatu odpowiadający na ich potrzeby i oczekiwania
- będą mieli możliwość rozwoju wskazanych przez nich kompetencji
- dostaną rozbudowaną informację zwrotną na temat swoich działań
Wejdź na stronę www.improve.org.pl, obejrzyj krótki film instruktażowy, zarejestruj swoją organizację i sprawdź, jak w praktyce działa narzędzie!
Organizacje działające na terenie Dolnego Śląska zapraszamy także na szkolenia z zakresu stosowania narzędzia w praktyce. Informacje o najbliższych szkoleniach dostępne są na stronie www.improve.org.pl w zakładce AKTUALNOŚCI.
Zadanie sfinansowano ze środków budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego.
Powrót do Aktualności →