Projekt Pokaz społecznej Super Mocy
Opublikowano w 15 lipca 2013 przez admin
Projekt: „Pokaz społecznej Super Mocy” zakłada promocję aktywności społecznej poprzez przeglądy kampanii społecznych (przykłady dobrych praktyk opatrzone komentarzem ekspertów) oraz nową odsłonę portalu: www.sektor3.wroclaw.pl.
Naszym celem jest promocja liderów bądź organizacji czy innych podmiotów generujących aktywność społeczną oraz prezentacja dobrych przykładów-inspiracji, które zyskały popularność i uznanie w promowaniu idei, zmianie postaw i przekonań społecznych.
Emitujemy we Wrocławiu, rozpowszechniamy na Dolnym Śląsku, a ostatecznie udostępniamy informacje i materiały w taki sposób, by każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym.
Co gwarantujemy?
Zawsze najnowsze i aktualne informacje! Bazę kontaktów! A podczas przeglądów duży ekran i najlepsze, polskie kampanie! Oraz możliwość dyskusji z ekspertami i gośćmi specjalnymi. W finale: „Kampania ze społeczną super mocą” – wyróżnienie publiczności. A dla zainteresowanych: paczka do multiplikacji w regionie – dystrybuowane bezpłatnie materiały video z przeglądem kampanii.
W czym tkwi unikatowość Przeglądu Kampanii Społecznych?
Organizowany przez nas Przegląd miał premierę 26 maja w czasie „Dolnośląskiego Forum Organizacji Pozarządowych i Aktywności Społecznej 2013” (https://www.facebook.com/events/361482843963826/). Nie był rankingiem kampanii, lecz pokazem najlepszych naszym zdaniem kampanii, które w ostatnim roku pojawiły się w mediach.
Pokaz Społecznej Super Mocy i paczka do multiplikacji w regionie NIE są przedsięwzięciem komercyjnym. Jesteśmy Fundacją i nie działamy dla zysku. Wstęp na wszystkie emisje przeglądu będzie bezpłatny. Również paczka do multiplikacji w regionie będzie przekazywana podmiotom zainteresowanym emisją przeglądu w swoim mieście bezpłatnie.
Przegląd Kampanii Społecznych prezentuje kampanie społeczne emitowane w Polsce, które dotyczą i angażują wszystkich poprzez wykorzystanie massmediów, często charakter ogólnopolski kampanii, powszechność problemów poruszanych w kampaniach. W czasie moderowanych paneli dyskusyjnych odpowiadamy m. in. na pytania: Dlaczego akurat te a nie inne komunikaty? Czy to nasze polskie problemy? Które z postaw społecznych promujemy? A które przekonania chcemy zmieniać? Jaki przekaz społeczny faktycznie przyczynia się do kształtowania naszych przekonań? Oprócz samych spotów reklamowych prezentujemy szereg działań realizowanych w ramach kampanii, co pozwala zrozumieć proces/mechanizm zmiany postaw społecznych.
ORGANIZATOR: Fundacja Wspierania Organizacji Pozarządowych „Umbrella”
PARTNERZY PRZEGLĄDU:
- Hala Stulecia
- Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego
- Wrocławskie Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych SEKTOR3
- Kino Nowe Horyzonty
Projekt współfinansowany ze środków Samorządu Województwa Dolnośląskiego.
Więcej o projekcie: http://www.sektor3.wroclaw.pl/tag/pokaz-spolecznej-super-mocy/
Powrót do Aktualności →