Rekrutacja na stanowisko koordynatora/rki usług asystenckich
Opublikowano w 29 marca 2021 przez admin
Fundacja Imago poszukuje osoby na stanowisko koordynatora/ki usług asystenckich odpowiedzialnego/j za obsługę procesu świadczeniu usług asystenckich na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
Miejsce pracy: WROCŁAW
Zakres obowiązków obejmuje:
- prowadzenie i aktualizacja diagnoz potrzeb osób z niepełnosprawnościami w zakresie świadczenia usług asystenckich,
- kontakt z osobami z niepełnosprawnościami i ich otoczeniem, udzielanie informacji, przyjmowanie zamówień na usługi wsparcia asystenckiego, rozwiązywanie sytuacji kryzysowych;
- nadzór nad jakościowym i ilościowym zakresem pracy asystentów, współdefiniowanie czynności asystenckich
- promocja działań i rekrutacja uczestników,
- przygotowywanie dokumentacji projektowej, umów, kart wsparcia
- przygotowanie harmonogramów, monitoring uczestników i wdrażanych działań.
Poszukiwane są osoby, które spełniają wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- znajomość środowiska osób z niepełnosprawnością i ich potrzeb,
- umiejętności nawiązywania i utrzymywania kontaktu z osobami z niepełnosprawnością,
- umiejętności organizacji procesu świadczenia usług,
- umiejętności zarządzania kilkuosobowym zespołem,
- umiejętności obsługi urządzeń telekomunikacyjnych i informatycznych (np. Skype, komunikatory informatyczne),
- dyspozycyjność i punktualność,
- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresogennych i twórczego rozwiązywania problemów,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- mile widziane prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w realizacji projektów EFS.
Oferta:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – pełny etat
- Współpracę z profesjonalnym zespołem realizującym projekty UE
- Wsparcie zespołu – przyjazną atmosferę pracy.
- Możliwość udziału w projektach międzynarodowych fundacji.
Więcej informacji znajdziecie na stronie internetowej Fundacji Imago.
Powrót do Aktualności →