Ta reklama jest zrobiona dla pieniędzy
Opublikowano w 13 lipca 2013 przez admin
Oryginalność kampanii polega przede wszystkim na przewrotnym komunikacie. Mówimy jasno i szczerze, że ta reklama jest zrobiona dla pieniędzy. – mówią organizatorzy akcji – Dlaczego? Bo bez nich trudno pomagać. Nawiązujemy także do tekstu znanej, rozpoznawalnej piosenki, którą łatwo zanucić. Niezwykle ważne jest jednak, by za nośnym hasłem szły także konkrety. – podkreślają. – Te zostały zawarte w danych liczbowych, które obrazują skalę potrzeb. Przez cały czas pamiętamy, że Hospicjum to też Życie, dlatego zamiast aktorów zostali pokazani prawdziwi pacjenci i prawdziwi pracownicy hospicjum.
Tytuł i hasło: Ta reklama jest zrobiona dla pieniędzy
Inicjator: Fundacja Hospicyjna
Produkcja: Agencja Mr. Bloom
Zasięg kampanii: ogólnopolski, z nasileniem na woj. pomorskie i mazowieckie.
Czas trwania kampanii: styczeń – kwiecień 2013
Cykliczność: 10.odsłona kampanii
Użyte media: prasa, radio, TV, internet, social media, billboardy, ekrany LED
Więcej informacji na temat kampanii: http://www.fundacjahospicyjna.pl/
Pokaz Społecznej Super Mocy jest realizowany przez Fundację Wspierania Organizacji Pozarządowych „Umbrella” i współfinansowany ze środków Samorządu Województwa Dolnośląskiego.
Powrót do Aktualności →